Sunday 8 May 2011

Anugerah Ku

Assalamualaikum...

Waktu boring2 ngan penat kat ofis ni, tetiba aku teringat pasal Baby aku yang dalam perut ni. Last check up 5.5.2011 masa tu. Sempat juga aku buat 4D & 3D scan kat Tropicana Medical Centre. Walaupun agak mahal tapi kerana anak xpe kot rasanya. Huhu... Dapat lah satu kad gambar baby aku dan satu keping CD. Kat bawah ni ada salah satu video hasil dari Ultrasound 4D masa tu. Jom kita tengok sama2... Rasa tak sabar nak cium ngan dukung dia nanti. =)





Doakan lah aku nanti ye. Kalau boleh aku nak bersalin normal. Nak tau jugak macamana mak aku lahirkan aku yang berat 3.9 kg ni dulu dalam keadaan normal. Fuhhh... besar tu!

P/S : Anak adalah anugerah ALLAH SWT yang tidak ternilai kepada kedua ibubapa. Sayangilah anak-anak kita dan terima lah mereka seadanya. Semoga mereka dapat menjadi anak2 yang baik, soleh/solehah. Amin Ya Rabbalamin...

No comments:

Post a Comment