Tuesday 10 May 2011

MY SON FIRST WEDDING INVITATION CARD

Assalamualaikum...

Hari ni masuk2 kerja je, OAC aku ( Abg Adi ) tetiba bagi aku satu sampul surat. Aku belek punya belek sampul surat tu, aku dah agak dah. Ni mesti kad kawen ni. Hahaha! Tapi yang menariknya, dekat sampul kad tersebut tertulis ...

Ikhlas mengundang : Puan Farah, Hubby dan - nama anak aku - ( tak leh sebarkan sekarang nama dia ).
:) nak tau kena tunggu post seterusnya ye.

Tak sangka anak aku tak kuar lagi pun dahhhh dapat kad jemputan kawen. Rasa terharu pun ada...
Kat bawah ni ada gambar kad kawen. Kalau berkenan boleh buat contoh... =D

Cantik kan? mengelippp!!!

Apa-apa pun, tq Abg Adi sekeluarga atas undangan ni dengan kad kawen yang very the GLAMOROUS gitu... Orang try datang ye. Semoga jodoh mereka berdua kekal hingga ke syurga nanti.
Amin Ya Rabbal Alamin....

Wassalam...

No comments:

Post a Comment