Tuesday 10 May 2011

Halamak Vin Diesel...!

Vin Diesel pegang watak Dominic Torreto
Memang ummph!


Assalamualaikum...

Post kali ni aku nak share pasal citer Fast 5 ataupun Fast and Furious 5 yang aku tgk petang tadi. Citer ni Vin Diesel, Dwayne Johnson aka The Rock dah macam kembar dah aku tengok. Dalam 10 bintang aku bagi 9.45 bintang. Hahaha! Sebabnya, time ngandung2 dah sarat ni aku rasa macam dah malassssss nak tengok wayang. Rasa sempit sangat tempat duduk tu. Sakit pinggang takyah citer lah. Tapi citer ni aku tengok TAK BOSAN LANGSUNG pastu rasa macam " jangan lah habes lagi citer ni "  Huhu.. Haishhh, rasa macam nak tengok lagi sekali je citer ni. Memang gempak dan layannn... Tak rugi lah bayar RM24 untuk 2 kepala. =) Memang aura lah citer ni. Harap2 Rabu ni aku dapat tengok lagi sekali. =) tengok premier ke kan? wahhh gitu... hihihi...


Fast and Furious 5 tix

No comments:

Post a Comment