Tuesday 10 May 2011

McDonald's Mutiara Damansara Grand Opening!

Assalamualaikum...

Tadi lepas amek laki aku kat The curve ( berdekatan dengan Jaguar Showroom ), aku TERlalu lah kat tepi Petronas tu. Tetiba aku nampak Mcdonalds yang diorng tgh duk sebok renovate dari beberapa bulan yang lepas dah siap dibuka rupanya. Lor... cepat je ek? Dulu aku tengok rata je. Pejam celik pejam celik dah siap dah pun. Macam perut aku ni jugak. Haha! Aku yang lapar ni terus tanpa rasa malu gi masuk parking. Boleh sampai terlupa nak tanya hubby? Kui kui kui...

Ni la abg buncit saya...! 


Sundae Chocolate.. Nyum Nyum!

Kat sini boleh lepak2 tengok bola tapi WiFi je tak pasang lagi.


Aduhhh, muka lapar sungguh. Tian dia.

Apa yang aku nak share :-

1. Keadaan kat kitchen memang sangat berterabur dan kelam kabut. Mungkin sebab ni first day opening kot.
2. Cashier yang amek order aku tu sungguh blur sekali. Dah cakap banyak kali still tak faham,  "i nak sundae tu later ye, kalau i amek sekarang nanti cair pulak ". Aku pun reject la Chocolate sundae tu. Pastu aku dengar manager dia ke supervisor dia ntah suruh cashier tadi letak kat tempat yang customer takleh nampak. Maknanya manager tu tunggu kalau ada orang order dia akan bagi yang sundae yang aku reject tu la. Ish ish ish... Si cashier tu pun len kali tolong la dengar elok2 apa yang customer nak. Tapi takpe, mungkin sebab baru pegang title TRAINEE CASHIER kot. Tapi sampai kena repeat order berulang kali dan tissue pun lupa nak bagi, membuat kan darah aku naik sikit la. Tapi takpe, aku faham keadaan dia. Tapi yang best nye, muka dia selalu je senyum. Takde la rasa sakit hati sangat ye tak?
3. WiFi tak pasang lagi.
4. Ini yang terakhir, kerusi tempat aku duduk tadi tak sedap! hahaha!

Overall, bagus lah diorang. Mesra dan kuat senyum. 
SENYUM, TAK PERLU KATA APA2! huhu.. adiosssss!

No comments:

Post a Comment